.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در حمایت از نامزدهای جبهه ایستلدگی در استان ؛
سفر انتخاباتی دانش جعفری به مازندران
معاون دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و به نمایندگی جبهه ایستادگی ایران اسلامی در شهرهای ساری ،قائمشهر و بابل حضور خواهد یافت . وی روز چهارشنبه با حضور در ...
سفر انتخاباتی دانش جعفری به مازندران

هر چه به زمان برگزاری انتخابات دنهمین دوره مجلس شورای اسلامی نزدیک می شود،شور انتخاباتی و حضور چهره های شاخص از جناحهای مختلف برای تشویق و تهیج مردم برای حضور چهره های شاخص از جناح های مختلف برای تشویق و تهیج مردم برای حضور در صحنه انتخابات بیشتر می شود.

در این راستا در هفته جاری شاهد حضور جمعی از چهره های ملی در استان بوده و خواهیم بود.

احمد توکلی رئیس مرکز پژوهشهای مجلس هفته گذشته در بابل حضور یافته و از کاندیدای مورد نظر خود حمایت کرد.

در سفر دیگر امروز مصطفی کواکبیان رئیس جبهه مردم سالاری با حضور در مسجد شکوهی ساری از نامزدی علی اصغر یوسف نژاد نامزد مورد نظر خود حمایت دفاع خواهد کرد.

دکتر داوود دانش جعفری معاون دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزیر اقتصاد دولت نهم به نمایندگی جبهه ایستادگی ایران اسلامی در شهرهای ساری ،قائمشهر و بابل حضور خواهد یافت و از کاندیداهای این جبهه حمایت خواهد کرد.

وی  روز چهارشنبه در ساعت 4 عصر با حضور درمسجد امام حسن عسکری (ع) (راهبند)  و سخنرانی در حمایت از سید رمضان شجاعی آغاز می کند .

دانش جعفری قرار است در ساعت 8 شب در ستاد انتخاباتی جسین نیاز آذری حاضر شود و در همایشی که بدین منظور برپا خواهد شد سخرانی نماید .

آخرین مقصد معاون دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام ، ساعت 10شب در قائم شهر می باشد تا وی در این شهر از دو کاندیدای جبهه ایستادگی ابراهیم بوداغی و قربانعلی نعمت زاده حمایت کند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.